tajemnicza szafka- sklejkowa robota

w każdym małym mieszkaniu (a ja takie mam) spotykamy się z problemem
braku miejsca na przechowywanie rzeczy do prasowania
...
u mnie górka rosła, rosła a jak już mnie przerosła, uczyniłam szafeczkę
która ukrywa czekające na żelazko ciuszki
a jednocześnie pełni rolę stolika do odstawienia herbatki lub kawki 
bo umiejscowiłam ją tuz przy jednym boku narożnika w salonie
nie jest bardzo głęboka (25 cm) - ale mieści tyle ile trzeba
- no chyba, że już nie mieści albo nie ma bluzeczek na półce to...
staję do walki z żelazkiem

tu jeszcze surowa

a tu już pobejcowana
(trochę kolory oszukane - sztuczne światło robi swoje)
rzeczywisty  kolor podobny do patynowanego leksvicka z ikei 

sklejka, deski i elementy metalowe - zakupione w castoramie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz